Reklamace a vrácení zboží
Chcete zboží vrátit nebo reklamovat?
Při reklamaci zboží je potřeba rozlišit životnost a výrobní vady. Životnost při běžném používání je zpravidla 14 dnů u clearomizérů a žhavících hlav, běžná životnost baterií je uváděna 6-12 měsíců.
Na zboží poskytujeme záruku 24 měsíců dle zákona, pokud není uvedeno jinak.
Záruka se však vztahuje pouze na výrobní vady, nikoli na běžné opotřebení. V případě nesprávného používání nebo nesprávného skladování záruku nelze uplatnit. Ke každému produktu který to vyžaduje, přidáváme manuál, který doporučujeme přečíst pro správné používání výrobků.
Reklamaci zboží můžete zaslat na adresu společnosti, nejlépe však skrze Zásilkovnu. Zboží neposílejte na dobírku.
Záruka se nevztahuje na mechanicky poškozené zboží, nebo na poničení originálního zboží z důvodu použití neoriginálního příslušenství (např. baterie a nabíječka). Záruka také nelze použít u zboží, kde skončila jeho životnost.
Je možné odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů a zboží vrátit bez udání důvodů. V případě elektronických cigaret, náplní (eliquidů) a příslušenství (žhavících hlav, cardridge a clearomizérů..), které jsou prodávány v uzavřeném obalu, není bohužel možné z hygienických důvodů vrátit zboží, které bylo z tohoto obalu rozbaleno / použito. Jedná se o ustanovení § 1837 občanského zákoníku.
Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 dnů.
Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy ve formě PDF pro stažení ZDE.
Zásilku zabalte, aby při převozu nemohlo dojít k poškození a vyplňte prosím formulář.
Jméno a příjmení ……………………………………………………..
Adresa ………………………………………………………………
Telefon ………………………………………………………………
E-mail ………………………………………………………………
Číslo objednávky ……………………………………………………..
Název výrobku ……………………………………………………..
Důvod vrácení ……………………………………………………..
Číslo bankovního účtu ………/……………………………/………..
Datum a podpis …………………
Pro bezplatné navrácení využijte Zásilkovnu a uveďte kód 97103837.
Platba bude zaslána stejnou formou jako byla její úhrada. V případě platby na dobírku zašleme platbu na bankovní účet uvedený ve formuláři viz. níže.
Platby navracíme obratem, nejpozději však do 14-ti dní od převzetí zásilky.
*Poštovné a balné hradí zákazník.
Chcete zboží reklamovat?
Napište nám na email reklamace@vapeman.cz. Zašlete zároveň popis a foto závady výrobku.